نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

یادواره شهدای روستای بهدان بهاباد برگزار شد

یادواره شهدای روستای بهدان بهاباد برگزار شد



به گزارش «ایثار یزد» هشتمین یادواره شهدای روستای بهدان شهرستان بهاباد با حضور امام‌جمعه بافق، امام‌جمعه بهاباد، جمعی از مسئولین شهرستان بافق و بهاباد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بشکانی در این مراسم گفت: وقتی تقوی الهی رعایت شود همه‌چیز انسان‌خدایی می‌شود.
امام‌جمعه بهاباد با تأکید بر لزوم رعایت تقوی الهی اظهار کرد: معرفت و شناخت خداوند هم به نسبت تقوای انسان‌ها است و همه ما باید برای نیل به این مقصود تلاش کنیم.
وی افزود: برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس از یک نسل به نسل دیگر باید همه تلاش کنیم و اگر ما مردیم نسل بعد نسل تاریخ خوان جنگ باشند. انسان باید در این عرصه مواظب خود باشدکه انسان زود رنگ عوض می‌کند.
بشکانی همچنین با تحلیل مسائل اعتقادی و سیاسی دوران پیامبر اسلام (ص) و عصر حاضر بیان داشت: امروز یهودی و صهیونیست با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی فضای ضد ارزشی و اخلاقی را در این کشورها توسعه داده است.
امام‌جمعه بهاباد تصریح کرد: این انقلاب امانت شهدا و جانبازان در دستان ماست و وظیفه تک‌تک ما حفظ و حراست از این امانت است و این مسئله جز با نشر فرهنگ ایثار و شهادت محقق شدنی نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: اگر ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان و ایثارگران عزیز نبود الآن وضعیت کشور دست‌کمی از سایر کشورهای منطقه نداشت و محلی برای رقابت قدرت‌های بزرگ استکباری جهان بود.